Nog heel even wachten eerst pasen vieren :-)

9 april 2009

Hallo allemaal,

Net druk met lezen en schrijven over hoe en wat in Marokko en ons plannetje weer wat meer uitwerken besef ik dat we maandag over een week al lekker in het vliegtuig zitten.

Maarrr ...  ik mag natuurlijk niet vergeten dat we eerst nog even gezellig met onze lieverdjes en beidde families het paasfeest gaan vieren. Een aantal belangrijke zaken zijn inmiddels ook al zo goed als geregeld, zoals een bezoekje aan de notaris ... je moet er niet aan denken :-S maar stel dat er iets gebeurt komt ons kroost goed terecht :-) ook de paspoorten zijn vernieuwd en de auto is gehuurd, langleve de zakenreizen van Marko waardoor we lekker airmiles te besteden hadden ;-) .

Het begint bij ons beidde erg te kriebelen ...

Maar eerst wensen we iedereen een hele fijne paasviering, dat het maar zonnige dagen mogen worden waarin we allemaal lekker kunnen genieten :-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oppas oma:
    9 april 2009
    Je moest eens weten wat wij allemaal gaan doen. Ook wij gaan avonturen beleven hoor. Maar we zullen jullie belevenissen ook volgen.
  2. Frits van der Werff:
    16 april 2009
    Beste Manon en Marko,

Heel veel plezier en avontuur in het prachtige Marokko. Zal het volgen met plezier.

Groet, Frits
  3. JBG (A):
    17 april 2009
    Hey luitjes :P

Alvast veel plezier hea!! en overweldig die Marokaantjes niet met jullie komst :P

(K)