Nog een nachtje ...

19 april 2009 - Rockanje, Nederland

Het is bijna zover, nog een nachtje ... dan brengen we in de ochtend de kindjes naar school (wat zullen we ze missen) en gaan we op weg richting Brussel waar ons vliegtuig zal vertrekken om half twee smiddags. We hebben er allebei ontzettend zin in en we zijn onze spullen lekker aan het pakken. (dit tik ik even tussen de bedrijven door ;-) ) We hebben allebei zoiets van we zien wel wat Marokko ons gaat brengen en gaan er gewoon helemaal van genieten ... ik denk dat de tijd daar te snel zal gaan ;-) .

Na een wat onrustig nachtje vannacht :-S ... ja!!! we konden de herrie van het tentfeest goed horen ;-) (volgend jaar sta ik weer in de tent!!!!) ben ik toch wel wat moe en doe rustig aan ... we hebben nog een hele dag :-) Het is vandaag een heerlijke dag ... mooi om nog een mooie dag thuis te zijn en tussen het pakken door van de kindjes te genieten.

Nou ... ik zal iedereen (ja het is maar 10 daagjes ... ik weet het) toch wel heel erg missen. We komen vast met hele mooie verhalen en foto's thuis :-) Ik hoop dat het eerstvolgende berichtje vanuit Marokko komt.

Groetjes allemaal, Jesse en Nora ... heel veel plezier met opa en oma en een heeeeele dikke knuffelkus van papa en mama. Opa en Oma heel veel plezier met de kindjes we zijn blij dat ze bij jullie zijn ... Frans geniet ook voor mij van het concert van Wouter ;-) en Dennis voor jou hetzelfde met Milow (en geniet van Maris ;-) ) Frans ik wens jou en Danielle heeeeel veeeeeel succes morgen!!!! Erwin ... tot snel, dan doen we gauw weer een potje rummi :-) En verder iedereen tot na de vakantie :-)

Tot snel!!!

Dikke kusss van Mij en groetjes van Marko.

1. Van Dattum:
    22 april 2009
    Volgens het reisschema zitten jullie nu al in Fez, maar ik zie nog geen reisverslag vanuit Marokko.
    Hoe is het met de internetvoorzieningen daar? Ik had daar voor jullie vertrek al geen hoge fez van op :-)
  2. Manon:
    23 april 2009
    Hey winnetje, nouwww das best ff zoeken ja naar internet :p maar ... we hebben het gevonden heurrr, ;-) Knuffelkuss
  3. Oppas oma:
    23 april 2009
    Hallo mama en papa,
    Vinden jullie het leuk in Marokko?
    Het gaat goed met mij. Ik ga lekker naar school en ik heb een hele mooie diepe duik gemaakt en door het gat gezwommen bij zwemles gisteren.
    Ik vind het leuk bij oma.
    Verder weet ik niets. Groetjes en 5 kusjes van Nora
  4. Oppas oma:
    27 april 2009
    hallo mamma en pappa,
    van oma moest ik iets schrijven anders zou zij het doen.
    dus doe ik dat maar ookal ben ik moe (het is pas 9 uur in de morgen, oma).
    oja isa heeft ons een nieuw spelletje geleerd.
    je maakt eerst een grote cirkel dan daar in vakjes.
    iemand roept ik verklaar de oorlog aan een ander vak je rent snel weg van je vak.
    maar ja ik stop maar want anders wordt het te lang.
    hier zijn kussen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
    groetjes van jesse.