Manon

Foto’s:

Over ons

Hallo,

wij zijn Marko en Manon, hebben twee kindertjes Jesse en Nora.

We houden erg van muziek, spelen en luisteren ... we hebben een campeerbus waarmee we ook graag gaan camperen met de kindertjes. Dan kunnen onze twee jack russels ook mee :-) .

Hieronder heb ik alleen de landen aangegeven waar ik ben geweest, Marko kan er nog een paar aan zn lijstje toevoegen vanwege zakelijke reizen!! Zoals, yemen, jordanie, oekraine, egypte en nog wel een paar ....

Dit keer gaan we echter voor het eerst sinds jaren een langere reis samen maken. Het lijkt ons leuk om jullie op de hoogte te houde en zijn er nog meer vragen over ons, vraag maar, of je antwoord krijgt is een tweede ;-)

Groetjes Marko en Manon

Over onze reis

Onze reis gaat naar Marokko, na mijn reiservaring in Tunesie lijkt het me erg leuk om met Marko zo'n zelfde soort reis te maken ... Marokko lijkt ons een heerlijk land met mooi landschap, warme steden en weer nieuwe ervaringen. We wachten af wat deze reis ons zal brengen ...

Bezochte landen

Wij hebben 14 landen (6%) bezocht:

België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Nederland, Nederlandse Antillen, Portugal, Tunesië, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten.